SKRIVET: 2010-06-29, kl 01:03:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Grattis Alex<3

Ja Alex, denna är skriven till dig!

Det finns en liten historia om en pojke vid namnet Alexander Sloots, jag tänkte jag skulle berätta den för er.
Det var en kväll, en solig sådan såklart! och en massa trevlans folk runt omkring oss, det var ju ändå inspark för helenholm den kvällen.
Vi såg hur leo drogs bort av poliserna för han var för berusad och vi har nog aldrig sett så många tjejer och killar i trosor och kalsonger på en och samma gång som denna kvällen, men höjdpunkten denna kvällen var inte att se folk i underkläderna utan att få träffa just denna vilsan lilla pojke som inte riktigt viste sin plats här på jorden.
Jag drog med han runt i stan o han fick även träffa mina andra små smurf kompisar som visade sig vara perfect match för honom, jag visade även en pojke vid namnet Erik Alm för honom som idag är hans bäste vän, även om dom knullar varandra lite då och då ;)
Jag har sett denna pojken gå från i stort sett ingenting här på jorden till en pojke som tar stora steg mot vuxenlivet och vet var han står, och han står stadigt på denna jord, med många ytliga vänner men även med dom som är där för honom i vått och torrt.
Jag kommer även ihåg när vi dansade loss på siesta och när han var så nöjd med sin tillvaro så han gav mig en puss på kinden och sa " Josse jag älskar dig verkligen ".
Och även när  du sa " Du har förändrat mitt liv totalt".
Jag kan tyvärr inte säga att jag älskar dig alex, för jag älskar honom mer än vad ordet älska betyder, om jag ska beskriva för honom hur mycket du betyder så hade jag kunnat sitta här i flera dygn och skriva sida upp och ner i oendligheter men jag ska helt klart säga att alex har förändrat mitt liv med!
Iallafall, denna pojken blir lite mer man idag för idag blir han 17 bast! och det firar vi med att vara glada och flummiga hela dagen lång, hoppas du får en fin dag älskling.
Jag älskar dig min älskade bror! <3


svar på texten över från alexander sloots @Bdb

      
Namn: Kalla mig vid mitt f&ouml;rnamn.
Född: 1993
Stad: Malmö
Län: Sk&aring;ne
Inloggad: Online

aekante
idag 00:55
Du kommer aldrig få mig att erkänna att jag började lipa en aning.
Men gud vad underbar du är.
Du skapade helt seriöst den jag är idag.
Nu låter det som att du är typ min mamma eller gud.
Men åhhh.
Jag var helt ledsen-pojke.
Sen träffade jag dig, och du visade mig världen.
Älskar dig så sjukt jävla mycket, du är så ofattbart underbar.
Dig har jag i hjärtat. <3




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: